четверг, 20 января 2011 г.

Блогун. Мануал для рекламодавців

Кожен рекламодавець, що приходить в «Блогун», розраховує, як мінімум, спробувати свої сили, як максимум - залишитися в системі і стати постійним клієнтом. Коли рекламодавець реєструє свою першу рекламну кампанію, він навіть не уявляє, з чим йому доведеться зіткнутися. Успіх рекламної кампанії для сайту залежить від багатьох умов - наприклад, яку кількість посилань буде розміщено, скільки часу пройде до завершення рекламної кампанії, який розмір рекламного бюджету і маси інших факторів, про яких інший рекламодавець навіть не здогадується.
Як успішний блогер і фахівець в просуванні сайтів через блоги, хочу дати декілька корисних порад.

Будь-яке просування починається з внутрішньої оптимізації сайту, який рекламується і підбору ключових запитів / слів / фраз. Ключові фрази - це саме ті запити, за якими просувається сайт рекламодавця. Дуже важливо правильно підібрати ключові слова через сервіс Яндекса wordstat.yandex.ru
  
Якщо сайт погано оптимізований, в його просування доведеться вкласти набагато більше грошей у порівнянні з оптимізованим сайтом. Зі сказаного можна сформувати шість практичних порад:
1) Перед проведенням рекламної кампанії обов'язково оптимізуйте сайт.
2) Необхідно підібрати точні ключові запити, за якими сайт буде просуватися.
Якщо говорити про ці дві рекомендації докладніше, то кожну з них можна розгорнути в окрему інструкцію чи корисну пораду. Можливо, це буде зроблено в наступних частинах керівництва.
Після оптимізації сайту можна реєструватися на сайті «Блогун» і створювати першу рекламну кампанію. У своїй блоггерських практиці я часто бачив назви рекламних кампаній на зразок: «Рекламна кампанія 1», «Кампанія 02042010» або «Моя друга кампанія». Так робити не рекомендується, тому що рано чи пізно рекламних кампаній може накопичитися дуже багато і тоді нескладно буде в них заплутатися. А якщо заплуталися, доведеться витрачати дорогоцінний час на «пошук істини». З цього випливає наступна практична порада:
3) Назва кампанії має бути інформативним. «Реклама плінтусів. Короткий ». В ідеалі назва формується з рекламованого продукту, типу поста і точної дати старту (кінця) акції.
На другому місці за важливістю після бюджету рекламної кампанії знаходиться опис кампанії та вимоги для блогера, за якими будуть складатися публікації.
Мабуть, у грамотно складеному завданні укладено приблизно 40% успіху кампанії. Одна з поширених помилок рекламодавців полягає у тому, що вони вставляють докладний опис свого продукту, але не формують технічні вимоги для публікації. Завдання повинно бути описано як можна докладніше: скільки рекламних посилань допускається у пості, чи можливо публікувати інші завдання в цьому ж огляді, яка кількість символів має бути в публікації. Чим більше унікального тексту в завданні, тим вище ймовірність того, що посилання рекламодавця буде проіндексоване, а рекламна кампанія - проведена успішно. З цього можна вивести наступну пораду рекламодавцям:
4) Правильно сформульоване завдання для блогера дає кращий результат при просуванні послуги або сайту по ключових запитах.
Наступний крок у просуванні сайту по пошуковим системам - вибір способу просування. Хтось віддає перевагу просуватися через блоги, хтось любить просуватися через сайти на домені другого рівня. Тут потрібно звернути увагу на те, що блоги набагато швидше індексуються пошуковими системами, ніж
сайти, що окремо стоять. Чим більше проіндексованих записів на ресурсі, тим частіше пошукові машини заглядають до нього на вогник. З цього можна вивести наступне правило:
5) Джерелом реклами треба вибирати ресурси з найбільшою кількістю індексованих сторінок.
У просуванні сайтів дуже велику роль грає якість посилань, тобто рейтинги ресурсу, з якого посилаються на сайт, що просувається. Чим вище тІЦ і PR у сайту, що містить посилання на просуваємий ресурс, тим вища ймовірність підвищення позицій по ключових запитах і збільшення параметрів тІЦ і PR. Як показує практика просування, краще купити одне або два посилання з сайту або блогу, у яких
тІЦ = 100, ніж дешево взяти купу посилань, у яких тІЦ і PR дорівнюють нулю. Звідси - такі поради:
6) купувати посилання треба з ресурсів, у яких тІЦ і PR більше нуля.
Тепер перейдемо до технічної частини.
Як правильно обрати блог для публікації своєї реклами? Тут можна розглядати різні параметри - якого рівня домен, як швидко індексується посилання, на якій платформі розташований - платній або безкоштовній.
В Інтернеті існує безліч блогохостинг, з якими працює сервіс «Блогун». Всі вони різні і у кожного свої показники. Але є кілька принципів відбору майданчиків, які я рекомендую використовувати. Давайте розглянемо найважливіші правила класифікації та відбору блогів - чотири основні принципи, які полегшать життя рекламодавцям і дозволять збільшити віддачу від рекламної кампанії:
1) схвалюйте рекламні пости тільки в блогах, які знаходяться на доменах другого рівня (*. ru, *. com, *. net). Крім того, дуже швидкої індексацією посилань славляться популярні блог-платформи типу Ya.ru і livejournal.com.
У системі «Блогун» існує термін «блог бізнес-класу». Рекламодавці, які часто рекламують свої ресурси за допомогою цього сервісу, знають, що співпрацювати з одними і тими ж блогерами набагато вигідніше, ніж шукати нових виконавців для кожної кампанії. Якщо у вас немає свого «золотого списку» постійних рекламних майданчиків - обов'язково складіть його. При створенні таких списків (їх може бути декілька, якщо ви рекламуєте ресурси різної тематики) можна орієнтуватися на кількість зірок у блогу і позначку про знаходження блогу в категорії «бізнес-клас».
2) Сформуйте список постійних блогохостинг та блогів, з якими варто співпрацювати.
Коли новий блогер приходить в «Блогун» і починає продавати рекламні пости, в його статистиці зростає показник рекламних записів по відношенню до проіндексованих сторінок. Виходячи з цієї інформації, можна сформулювати дуже важливе правило:
3) Рекламні завдання краще схвалювати у «свіжих» блогах, нещодавно зареєстрованих в системі, або у тих блогах, де число комерційних записів менше, ніж кількість проіндексованих некомерційних записів.
Також важливо дізнатися «таємницю» обраного рекламного майданчика. Якщо ви вирішили розмістити свій рекламний огляд на домені другого рівня, його теж необхідно перевірити.
Часто блогер реєструє домен і починає заповнювати свій ресурс, виставляючи дату публікації запису «заднім числом», задовго до реєстрації домену, створюючи ілюзію того, що блог існує тривалий час. Якщо ви вирішили схвалити рекламний огляд на новому, невідомому вам ресурсі, не полінуйтеся і дізнайтеся про нього необхідну інформацію. Отже, правило номер чотири:
4) Перш, ніж розмістити рекламу на домені другого рівня - обов'язково уточніть дату його створення.
Мабуть, це основні правила, дотримуючись яких, можна непогано просунути свій сайт по ключових запитах пошукових машин.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Author